SAAB autocentras
Architektai:
Gintaras Čaikauskas, Miroslaw SzejnickiApie objektą:
Automobilių pardavimo centrai iš tikrųjų įkūnija dvi paskirtis: komercinę ir reklaminę. Tad kuriant šios paskirties pastatą, svarbi ne tik vidinių patalpų funkcinė sąranga, patogus jų išdėstymas, bet ir šio pastato kaip automobilius gaminančios kompanijos simbolizavimas – reklaminio „veido” sukūrimas. Vilniuje stovinčio SAAB auto centro projekto autoriams efektui pasiekti neprireikė ekstravagantiškų detalių – švediškam santūrumui atspindėti pasirinktos minimalistinės priemonės: aiškus tūris ir lakoniška fasadų tektonika. Fasadų apdailoje derinant skaidrų ir matinį berėmį stiklą bei metalo plokštes, atsižvelgta į objekto funkcinį planą bei urbanistinį kontekstą. Pagrindinis įėjimas pabrėžtas smailiu kampu, natūraliai padiktuotu sklypo formos. Kaip ir regima iš išorės, viduje iš karto patenkama į dviejų lygių naujų automobilių ekspozicijų erdvę, kurią apgaubia stiklo fasadas, tarytum koduodamas savyje atvirumą aplinkai. Aptarnavimo patalpų blokas – priešingai – yra pakankamai uždaras, uždengtas metalo plokštėmis.
I. Garnytė- Sapranavičienė
Objekto duomenys:
- Projekto ID:6
- Įgyvendinta:2003
- Architektai:Gintaras Čaikauskas, Miroslaw Szejnicki
- Architektų kompanijos:„Viltekta“, „Architektūros linija“
- Paskirtis:Komercinė
- Plotas:1156 kv. m.
- Konstruktoriai:Lešek Voinič
- Konstruktorių kompanijos:SAAB autocentras
- Kitos kompanijos:SAAB autocentras
- Fotografas:Vytautas Abramauskas
Komentarai: